Häufige Fragen

NIERO@net e.K. Managed Services Tipp der Woche: If you are ever seeking tech help for computer issues, be specific, take screenshots, explain what is happening and not what you think is happening.

If you are ever seeking tech help for computer issues, here are some tips: Be specific, take screenshots, explain what is happening and not what you think is happening. Whether you are asking a tech-savvy friend (like me!) for advice or calling AppleCare support or the Geek Squad, using this tip will get you the help you need in the fastest way possible. So what do I mean by "be specific"?

Weiter auf "The one mistake people make when asking for tech support - CNET". Lesen Sie auch unseren F.A.Q.-Artikel "NIERO@net e.K. Managed Services Tipp der Woche: Wenn Sie mit dem Support Kontakt aufnehmen, hinterlassen Sie bitte so viele Informationen über das Problem, wie möglich!".

Fragen ?Fragen ?

Schreiben Sie uns

oder rufen uns an unter

040.696 450 99

Call Back Servicecall back service

Wir rufen Sie gern zurück und beraten Sie individuell

» mehr

Team Viewerteamviewer

Laden Sie sich hier das Teamviewer Quicksupport herunter

» mehr